Bråk om en apelsin

Oj, inte blivit mycket bloggning alls de senaste dagarna, jag kanske inte har känt något eller haft några tankar? Haha, jodå. Som idag tillexempel: Jag gick till soffan och mamma med 2 apelsiner jag skulle äta,
mamma ville smaka och frågade; Kan jag få en?
Jag sa; Ja, men vänta lite..
Då tar hon fram handen och börjar fingra på dom... (ta loss klyftorna) och jag säger men vänta! Jag skulle ju ge dig jag skulle bara äta den jag hade i handen! Hon blir fly förbannad och börjar skrika en massa. Kalla mig saker som löjlig och dum..
:Men då behöver du inte äta min mat då! Ifall du inte tål folk som tar på maten du äter! Säger hon MED TÅRAR I ÖGONEN. Vad är det för fel på henne? Va? Det enda jag bad henne var att vänta. Sen slängde hon apelsinen efter mig....? Vad i helvete...? Aja. Det kanske inte låter så farligt men, ni var inte där. Vilket jävla utbrott hon fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0