Jag är lättretlig

Jag är lättretlig. Mens eller inte, spelar ingen roll. Var skitglad, lyssnade på en låt som påminde väldigt mycket om en sak (KUL SAK) som jag och min kompis gjorde tillsammans när vi var små och lyssnade på samma låt tillsammans då och var SKITGLAD när jag går ut från mitt till vardagsrummet. Sätter mig i soffan, frågade Morsan ifall hon hade något att låna till mig i morgon (kläder och tjejer nivet) och bitchen svarar inte. NÄR JAG FRÅGAR NÅGONTING SVARAR MAN! Man sitter inte och stirrar in i väggen. Ifall hon kommer och säger att hon inte hörde, BULLSHIT, vi pratade innan sen när den frågan kom upp ----------------- fucking death silence. SÅ GÖR MAN INTE MOT MIG !

Vi hade besök av ett par släktingar tidigare idag också, då, från ingenstans, pressar hon upp en jävla ''sluta röka bok'' under nyllet på mig och säger HÄR ** TILL DIG ! Ja, men Mamma... Det kommer från rätt person. Wow. Du har sagt att du ska sluta röka ENDA sen millenieskiftet!! GÖR DET NÅGON GÅNG. FÖRHELVETE, MORSAN. Ta tag i dig själv nu. SEN kan du smått börja fundera att säga åt mig att sluta röka. Dålig stil, mhm.
Ja, jag är arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0